Kako Netflix spreminja TV industrijo?

Kako Netflix spreminja TV industrijo?

V zadnjem desetletju je svetovna TV industrija doživela revolucionarne spremembe, ki jih je prinesel spletni pretok vsebin. Med vsemi ponudniki te vrste storitev je Netflix nedvomno vodilni, saj je spremenil način, kako gledamo televizijo in ustvarjalce vsebin postavil pred nove izzive. Svojemu občinstvu je ponudil edinstveno izkušnjo gledanja in prelomil mnoge ustaljene konvencije televizijske industrije.

Rojstvo Netflixa:

Netflix je bil ustanovljen leta 1997 kot spletna storitev za izposojo DVD-jev po pošti. Vendar pa je sčasoma prepoznal potencial spletnega pretaka vsebin in leta 2007 je začel ponujati storitev pretakanja video vsebin prek interneta. Ta prelomni korak je privedel do revolucije, ki je zaznamovala TV industrijo.

Ponudba obsežnih vsebin:

Netflix je postopoma postajal priljubljen zaradi svoje bogate in raznolike ponudbe vsebin. Namesto tradicionalnih televizijskih oddaj in filmov je Netflix ustvaril lastne originalne serije in filme, kar je omogočilo izvirne zgodbe, ki so navdušile občinstvo po vsem svetu. Serije, kot sta “House of Cards” in “Stranger Things”, so postale ikonične in si prislužile številne nagrade.

Sodelovanje z ustvarjalci

Netflix je prepoznal pomembnost sodelovanja z ustvarjalci vsebin. Namesto omejevanja ustvarjalne svobode je Netflix ustvarjalcem ponudil priložnost, da izrazijo svojo vizijo brez tradicionalnih omejitev televizijske industrije. Ta pristop je pritegnil številne nadarjene ustvarjalce, ki so na Netflixu našli prostor za inovacije in izražanje svoje kreativnosti.

Globalna prisotnost:

Netflix je svojo prisotnost razširil na globalno raven, kar je privedlo do preseganja geografskih omejitev tradicionalne televizije. S svojimi vsebinami, ki so na voljo v več kot 190 državah, je Netflix postal sinonim za spletno televizijo. To je pripomoglo k širjenju kulturne izmenjave in razumevanja med različnimi narodi in kulturami. 

Personalizirana izkušnja gledanja in pometanje s konkurenco

Netflix ima približno 167 milijonov plačljivih strank po vsem svetu.

Zrušil je televizijski programski model in v vse večji meri to počne tudi kabelski industriji.

Netflix se sooča z vedno hujšo konkurenco tekmecev, vključno z Amazonom, Googlom in Disneyjem. Aplikacija je zelo pregledna, enostavna za uporabo in prepozna vzorec vašega gledanja ter tako priporoča podobne vsebine. 

Netflixu pri uspehu pripomorejo tudi konkurenčne cene paketov:

Osnovni: 4,99 € / mesec

Standardni: 7,99 € / mesec

Premium: 9,99 € / mesec